Często zadawane pytania

Typy ogłoszeń

Sharedecor umożliwia Ci 5 różnych typów ogłoszeń, które możesz wybrać podczas dodawania ogłoszenia. Jak narazie nie mamy jedynie możliwości zmiany typu ogłoszenia, podczas gdy jest ono aktywne. Typy ogłoszeń to:

1. Sprzedaż

2. Kupno

3. Aukcja

4. Wymiana

5. Za darmo

Nie ma możliwości wyboru więcej niż jednego typu ogłoszenia podczas dodawania przedmiotu.

Jak działa aukcja?

Aby uczestniczyć w aukcji, najpierw musisz założyć konto. Kiedy konto jest aktywne, wchodząc na stronę aukcji po boku strony zauważysz okno do licytacji.

Poniżej okna do licytacji zauważysz minimalną kwotę, którą musisz zaoferować. Kiedy aukcja zakończy się, a ty będziesz osobą która ją wygrała – otrzymasz mail potwierdzający zakup.

Lista wszystkich aukcji w których uczestniczysz lub uczestniczyłeś widoczna jest w Twoim profilu w zakładce Aukcje.

Jak skontaktować się ze sprzedawcą?

Aby odzyskać numer telefonu sprzedawcy, przejdź do strony jego profilu lub jednej z jego reklam, a zauważysz blok z numerem telefonu.

Jeśli chcesz rozpocząć rozmowę ze sprzedawcą, najpierw załóż konto. Po utworzeniu konta przejdź do jednej z jego reklam, a zobaczysz przycisk do wysyłania wiadomości. Lista twoich wiadomości jest dostępna w twoim profilu. Tam masz skrzynkę z wiadomościami, w której będziesz mógł kontynuować rozmowy.

Jak działa system recenzji?

Istnieją dwa rodzaje recenzji – kupujący i sprzedający. Pierwszym krokiem jest rejestracja na naszym portalu. Następnie musisz wysłać wiadomość do sprzedawcy. Gdy sprzedawca odpowie na Twoją wiadomość, będziesz mógł ocenić sprzedawcę, a jednocześnie sprzedawca będzie mógł ocenić Ciebie.

Gdy użytkownicy odwiedzą Twój profil, będą mogli zobaczyć Twoją ogólną recenzję, pełną listę Twoich recenzji i filtrować je według rodzaju.

Po opublikowaniu recenzji nie można jej zmienić. Zarówno sprzedawca jak i kupujący mają możliwość odpowiedzi na recenzję.

Jak zgłosić nieodpowiednie ogłoszenie?

Jeśli uważasz, że reklama łamie niektóre zasady regulaminu, możesz zgłosić ją bezpośrednio ze strony reklamy, klikając przycisk Zgłoś i podając szczegółową przyczynę.

Reklama pozostanie aktywna do momentu jej sprawdzenia przez administratora.

Co zrobić gdy sprzedałem przedmiot?

Przedmiot możesz oznaczyć jako sprzedany przechodząc do Twojego konta do zakładki “Twoje ogłoszenia", klikając Edytuj przy sprzedanym ogłoszeniu, a następnie zaznaczając checkbox przy “Oznacz jako sprzedany" i zapisując ogłoszenie. Zostanie ono przeniesione do kategorii sprzedane w zakładce Twoje oferty.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!